Joeltje loopt de marathon

Joeltje loopt de marathon

zondag 10 november 2013

Lovely sunday

Een heerlijk weekend zit er op. 15 kilometer in de benen in 2 dagen, op een rustig tempo. Ik doe het nog steeds en I like it.
Vandaag onze trouwdag gevierd en met de kindjes en schoonouders gaan uiteten. Vooraf met de jongens en vrienden van ons naar een indoor speeltuin geweest dus de heren waren gesloopt vanavond.

Aangezien ik gisteravond iets te diep in de bodem van de fles 't glaasje heb gekeken, word het voor mij vandaag ook geen latertje. Maar een supergezellige avond met 3 vriendinnen was dat waard. Top weekend dus.

Morgen staan er een paar belangrijke sportuurtjes op 't programma: het maken van m'n nieuwe personal fitplan in de sportschool. 's Avonds St. Maarten's feest: lampionnenochtend en daarna nog 'n paar uur werken, om even de lol van de avond te halen.
Dinsdag is D day: gastronomiescopie. Let's just forget about it until tuesdaymorning, okay?

Vrijdag ga ik voor 't eerst naar Pilates (schijn je retesterk van te worden) en 's avonds met een paar twittervriendinntjes en de kleuter naar Glow in Eindhoven.
Tussen al deze leuke dingen in wil ik nog graag 2 keer hardlopen, rustig aan deze week want zaterdag is de Zevenheuvelennacht! Nu al zin in!
Al die leuke dingen mogen me heerlijk afleiden van de gastro en alles wat daar wel of niet uit gaat komen. Het gaat helemaal goedkomen deze week. I'm sure

1 opmerking:

  1. Doet me toch goed dat je die 15 km hebt kunnen lopen in het weekend. Sterkte voor morgen.

    BeantwoordenVerwijderen