Joeltje loopt de marathon

Joeltje loopt de marathon

woensdag 30 oktober 2013

Change of plans

Zoals zo vaak had ik voor vandaag een hele planning en lag na een half uur m'n hele planning alweer overhoop. Het begon al met een peuter die niet kan wennen aan de wintertijd en die dus stervensvroeg riep om boterhammen en een bord pap.
Ik moest voor een studiedag naar Utrecht en vooraf zou ik de auto even naar de garage brengen. Dan kon ik in de tussentijd mooi m'n training afwerken, auto weer ophalen, thuis douchen en naar het station. Extra kinderopvang geregeld, opa&oma geregeld wegens laat thuis. Strakke planning.

Ik zit nu thuis te werken en schrijf in m'n pauze nu ff een blogje. So far voor Utrecht dus. Studiedag bleek niet door te gaan. So far voor het regelen van extra kinderopvang dus. En bedankt.
Maar goed. Auto heeft weer winterbandjes, de koplampen werken weer en dit meisje heeft een werkelijk heerlijke training achter de rug. In een gebied vlakbij huis maar ik had er nog nooit gelopen. Om het bos heen, maar wel op onverharde paden. Heerlijk was 't. Ondanks de storm nog veel bomen in 't blad maar ook geweldige paden vol bladeren. Ik *hartje* hardlopen in de herfst: 8 graden en een strakblauwe hemel met een zonnetje.

Ik moest 60' op 't laagst aangegeven tempo en ik kan je vertellen: das moeilijk, om zo langzaam mogelijk te lopen. Maar je wordt er beresterk van, de trainer schrijft het voor dus ik voer het uit. Ik had nog makkelijk een uurtje door kunnen dieselen, maar er moest nog gewerkt worden.
Ik merk 't wel: hard work pays off.. <3. Drie keer per week naar de sportschool en 3 tot 4x per week hardlopen. Als ik zo door mag/kan blijven gaan, dan gaat het echt helemaal goedkomen.


2 opmerkingen:

  1. Respect voor jou. En ik droom van zo veel tijd. Maar dat komt, ooit.
    Verder geen idee wat 60' betekent en zo langzaam mogelijk lopen zou geen pribleem zijn voor mij. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 60' is een uur lopen. Op een pace die door de trainer aangegeven wordt op basis van mijn snelste 10k tijd. En ja, het komt ooit. Toen de jongens zo klein waren, deed ik dit ook niet. Ben begonnen toen K 1 jaar was. -xxx-

      Verwijderen